Provozovatelem e-shopu na webových stránkách www.trigyshop.cz je společnost TRiGY s.r.o. se sídlem Čs. armády 1181, 56201 Ústí nad Orlicí, IČO: 06049923, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, spisová značka C 39466 (dále jen „Správce“).
KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE
- Adresa: Čs. armády 1181, 56201 Ústí nad Orlicí
- Email: shop@trigy.cz
- Telefon: +420 776 671 837
1. DOPRAVA
Doprava je u nás řešena dle konkrétního produktu následovně:
- doprava nádrží, jímek, ČOV, apod. - zajišťujeme vlastní dopravou na smluvenou adresu
- příslušenství - doručujeme přepravní společnosti DPD nebo TopTrans na smluvenou adresu
- produkty v kategorii "Realizace na klíč" - zajišťujeme vlastní dopravou na smluvenou adresu
1.1. Základní podmínky dopravy
- Nádrže vozíme nákladním autem bez hydraulické ruky.
- Pro složení nádrže je potřeba zajistit dostatečný počet osob nebo techniku. Doporučený počet osob pro složení je uveden níže v odstavci 1.2.
- Pro dopravu nádrže si není možné zvolit termín. Výjimkou je expresní doprava sjednaná telefonicky předem.
1.2. Doprava nádrží, jímek, ČOV
Abychom Vám zajistili čím jak nejnižší cenu za dodání nádrže, nádrže rozvážíme skupinově dle přijatých objednávek a dle krajů. Standardní doba doručení plastových nádrží a jímek je okolo 7-10 dní od přijetí platby na náš účet. Termín doručení se může lišit v závislosti na sezóně a lokalitě. Například ve více vytížených měsících (letní období) nebo méně zavážených lokalitách (např. Moravskoslezský nebo Karlovarský kraj) se může termín doručení protáhnout.
Ohledně termínu závozu Vás informujeme telefonicky zpravidla 3-5 dní předem před samotným svozem v návaznosti na plánování trasy závozu. V nenadálých situacích, například v případě, že se nám na svozu uvolní místo, Vás můžeme kontaktovat i den předem před samotným závozem. V případě, že Vám termín nevyhovuje, dovezeme nádrž v jiném, nově plánovaném svozu, čímž se termín dodání může prodloužit.
Naše vozidla nejsou určená pro pohyb v terénu. Nádrž složíme v místě, kam až se s vozem bude řidič schopný dostat. V případě obtížně přístupného terénu, například nezpevněné komunikace nebo slepé ulice, nám situaci popište, jakmile Vám budeme volat ohledně závozu, abychom společně mohli situaci se složením optimálně vyřešit.
Doporučený počet osob na manuální složení nádrží:
- nádrž do 3500 l (včetně): minimálně 1 osoba
- nádrž do 3500 do 9000 l: alespoň 2 osoby
- nádrž od 9000 l (včetně): ideálně složení technikou, nebo minimálně 3 osoby
V případě, že byste měli zájem o expresní dopravu do 5 pracovních dní nás prosím kontaktujte. Rádi s Vámi projdeme možnosti a spočítáme Vám částku za expresní dopravu. Cena za expresní dopravu se pohybuje od 3.500 Kč s DPH.
1.3. Doprava příslušenství
Veškeré příslušenství je vždy expedováno samostatně (z důvodu malého prostoru v kabině nákladního voz) zpravidla do 2-4 dnů po zaplacení objednávky na smluvenou adresu. Příslušenství je možné doručit na doručovací adresu, fakturační adresu nebo jinou zvolenou adresu.
1.4. Doprava u produktů v kategorii "Realizace na klíč"
Na všechny produkty označené "Na klíč" v kategorii "Realizace na klíč" se vztahuje doprava zdarma. Nádrže dovážíme vlastní dopravou buďto v předem smluveném termínu před realizací nebo v den realizace v závislosti na sezóně a vytíženosti dopravy. Termín dopravy a realizace je domluven v návaznosti na odsouhlasenou cenovou nabídku a podepsanou smlouvu o dílo.
2. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy nám můžete uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostní platba předem zálohovou fakturou
- bezhotovostní platba převodem na účet prodávajícího
- bezhotovostní online platba kartou
- bezhotovostní online bankovní převod
- bezhotovostní GoPay peněženka
- dobírka
- atypická platba
Kupní cena bude připsaná na náš účet č. 2601218856/2010, vedený u společnosti Fio Banka a.s. (dále jen „účet prodávajícího“).
2.1. Bezhotovostní platba předem zálohovou fakturou
Zálohovou fakturu vystavenou na celou částku Vám zašleme společně s pokyny k platbě emailem na základě provedené objednávky. Po připsání platby na náš účet připravíme Vaše zboží k expedici, o termínu expedice Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.
Tento způsob platby je možný pro všechny způsoby dopravy. Bezhotovostní platba předem zálohovou fakturou je zvýhodněná, poskytujeme slevu ve výši 20 Kč.
2.2. Bezhotovostní platba převodem na účet prodávajícího
Jedná se o tradiční bankovní převod, pokyny k platbě Vám zašleme na základě provedené objednávky. Po připsání platby na náš účet připravíme Vaše zboží k expedici, o termínu expedice Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.
Tento způsob platby je možný pro všechny způsoby dopravy. Bezhotovostní platba převodem na účet je zvýhodněná, poskytujeme slevu ve výši 20 Kč.
2.3. Bezhotovostní online platba kartou
Nejrychlejší způsob platby skrze zabezpečenou platební bránu GoPay, kde jednoduše zadáte údaje z platební brány. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Úspěšná platba je připsána okamžitě na náš účet, o přijaté platbě Vám zašleme potvrzení a připravíme Vaše zboží k expedici. O termínu expedice Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.
Tento způsob platby je možný pro všechny způsoby dopravy. Bezhotovostní online platba kartou je zdarma.
2.4. Bezhotovostní online bankovní převod
Skrze platební bránu GoPay si zvolíte Vaši banku, do které budete následně přesměrování. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Úspěšná platba je připsána okamžitě na náš účet, o přijaté platbě Vám zašleme potvrzení a připravíme Vaše zboží k expedici. O termínu expedice Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.
Tento způsob platby je možný pro všechny způsoby dopravy. Bezhotovostní online platba kartou je zdarma.
2.5. Bezhotovostní GoPay peněženka
Jedná se o okamžitou platbu skrze vaší elektronickou GoPay peněženku, při kterém používáte údaje uložené ve vašem GoPay účtu. K zaplacení platby jsou použity peníze, které si na svůj GoPay účet dobíjíte. Výhodou platby je, že nemusíte zadávat žádné údaje z karty, ani vyplňovat platební údaje.
Tento způsob platby je možný pro všechny způsoby dopravy. Bezhotovostní online platba kartou je zdarma.
2.6. Dobírka
Dobírku je možné sjednat na základě předchozí telefonické domluvy. V případě platby na dobírku Vám rádi připravíme objednávku, kterou Vám zašleme ke schválení emailem. Výši dobírky Vám spočítáme na základě výše objednávky a způsobu platby na místě (kartou, hotově).
Cena dobírky se běžně pohybuje od 80 do 120 Kč s DPH.
2.7. Atypická platba
Na veškeré produkty označené jako "Služby" a "Na klíč" se vztahuje atypická platba. Konkrétní způsob atypické platby je uveden u každého produktu v popisu produktu.
Produkty označené "Na klíč" v kategorii "Realizace na klíč" jsou atypické produkty, tzv. "Na poptávku". Objednáním zboží skrze webové stránky www.trigyshop.cz se zákazník nezavazuje k okamžité platbě. Povinnost platby u produktů "Na klíč" vzniká uzavřením smlouvy o dílo, kterou vám připravíme po odsouhlasení cenové nabídky. Po objednání produktu se s Vámi spojíme, doladíme detaily a domluvíme si s vámi návštěvu v místě realizace. Po technické prohlídce provedeme aktualizaci cenové nabídky a to následovně:
- cenová nabídka zůstává beze změn - v případě, že nedojde k žádné změně v rozsahu realizace poptávaného produktu, bude vám zaslána cenová nabídka dle vámi objednané poptávky
nebo
- upravená cenová nabídka - v případě, že se s technikem domluvíte na změnách v realizaci, např. změní se typ nádrže, zvýší se objem prací nebo vám dodáme společně s nádrží i příslušenství, zašleme vám upravenou cenovou nabídku dle aktuálního platného ceníku
Aktualizovanou cenovou nabídku vám zašleme emailem. Odsouhlasení nebo zamítnutí cenové nabídky z vaší strany proveďte odpovědí na email se zaslanou cenovou nabídkou. V případě, že budete s cenovou nabídkou souhlasit, připravíme vám smlouvu o dílo. V návaznosti na odsouhlasenou smlouvu o dílo vám zašleme zálohovou fakturu ve výši 50 % z ceny díla. Doplatek za dílo bude uhrazen v den dokončení realizace díla. Úhrada zálohové faktury a doplatku je provedena dle zaslaných pokynů k platbě nejčastěji bankovním převodem na náš účet.
3. OSOBNÍ ODBĚR
Osobní odběr je možný na základě předchozí telefonické domluvy z důvodu různých odběrných míst a dostupných skladových zásob. Pro osobní odběr je potřeba vždy uzavřít objednávku. Tu Vám rádi připravíme a zašleme emailem ke schválení. Po úhradě objednávky Vaše zboží připravíme a budeme Vás informovat a možném termínu odběru.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 14.12.2023.
Ing. Marek Roubíček, jednatel společnosti